IV. Usługa w sektorze luksusu i mody

Czego oczekują klienci dóbr luksusowych?

Niewątpliwie sprzężenia 3 czynników : produktu, miejsca, ale przede wszystkim usługi.
Jak rozwinąć usługę godną sektora dóbr selektywnych, przeznaczonych dla klientów poszukujących oprócz drogiego, ekskluzywnego, wyróżniającego ich od innych produktu, także głębszych, wysublimowanych doznań emocjonalnych i zaznania w trakcie aktu kupna poczucia prawdziwego luksusu?
Dzięki szkoleniu „Usługa luksusowa” uczestnicy szkolenia zostają wprowadzeni w świat luksusu i jego arkana, a także odkrywają wymogi klientów korzystających z dóbr luksusowych.
Jak usatysfakcjonować tę wybraną grupę konsumentów? Jak sprawić, żeby usługa towarzysząca sprzedaży produktów luksusowych była na miarę wyobrażeń i oczekiwań tych wymagających, oczekujących niezwykłych doznań klientów?
Wiedzę oraz konkretne umiejętności praktyczne spełniające wyśrubowane kryteria charakterystyczne dla usługi luksusowej zdobędziecie Państwo w czasie szkolenia „Usługa luksusowa”.
Jeśli chcecie Państwo wykształcić skutecznych ambasadorow Państwa marki, zostawiających niezapomniane wrażenia na Państwa klientach, których jedynym marzeniem będzie powrócić, aby raz jeszcze doznać luksusu dzięki niezwykłej obsłudze, zapraszamy!

Szkolenia podstawowe

www.evolutis.pl
Evolutis O mnie Coaching Menedżment Inerkulturowy Seminaria Szkolenia Deontologia i Metodyka Inna Działalność Kontakt