CELE SZKOLENIA

Szkolenie pozwoli Ci :
1. Skutecznie rozwinąć Twoje zdolności zarządzania ekipą dzięki odkryciu zasad menedżmentu sytuacyjnego
oraz reguł komunikacji interpersonalnej
2. Posiąść następujące umiejętności niezbędne dla każdego menedżera :
- wyznaczanie celów działania dla zespołu i poszczególnych pracowników
- skuteczne kontrolowanie działania i wyników zespołu
- motywowanie pracowników do osiągnięcia stawianych im celów
- wyrażanie uznania i dowartościowanie pracowników poprzez konstruktywny feedback
- podejmowanie decyzji
- zachowanie w sytuacjach tzw."delikatnych": przyznanie się do popełnionego błędu, odmówienie prośby pracownika, oznajmienie trudnych decyzji, udzielenie reprymendy
- delegowanie uprawnień i odpowiedzialności
- rozwiązywanie konfliktów
- udane relacje z przełożonymi
METODY
Szkolenie obejmuje wiele elementów praktycznych : gry symulacyjne, testy psycho-socjologiczne, ćwiczenia rozwijające kreatywność,
refleksje grupowe i indywidualne oraz przekaz niezbędnej wiedzy dotyczącej zarządzania zasobami ludzkimi i komunikacji interpersonalnej.
Nasze metody są w pełni interaktywne, zapewniające każemu uczestnikowi aktywny udział w szkoleniu i pobudzające go do intensywnej
refleksji nad sobą i używanymi przez siebie metodami menedżerskimi. Dlatego propnujemy grupy nie przekraczające 8-10 osób.
Szkolenia podstawowe