Magdalena Niniewski
Założycielka firmy „Evolutis” (styczeń 2007), działającej w dziedzinie coachingu indywidualnego i zespołowego, komunikacji interpersonalnej i
menedżmentu interkulturowego, Magdalena wykonuje swój zawód zarówno we Francji, jak i w Polsce, gdzie między innymi rozwija działalność związaną z różnicami
kulturowymi, w szczególności różnicami francusko-polskimi i vice versa.
Posiada podwójną – polsko-francuską kulturę. 25 lat przeżytych w Polsce, a następnie 25 lat doświadczenia zawodowego zdobytego we Francji.
Zakres działania Magdaleny oprócz coachingu indywidualnego i grupowego (spójność i zgranie zespołu) to również szkolenia w zakresie menedżmentu
(Skuteczny manager, Manager-coach), negocjacji, technik sprzedaży oraz usługi w branży dóbr luksusowych, rozwiązywania konfliktów, wystąpień i
prezentacji publicznych, a także seminaria z zakresu rozwoju osobistego (Rozwój osobisty jako sposób funkcjonowania dla siebie i dla innych).
Magdalena wykorzystuje w swojej pracy coacha i trenera ponad 20-letnią karierę zawodową w dużych koncernach międzynarodowych: doświadczenie
handlowo-menedżerskie uzyskane w ciągu 10 lat pracy dla światowego lidera w dziedzinie reprografii - japońskiej firmy Ricoh, następnie praca
w konsultingu w zakresie zasobów ludzkich wykonywana w firmie Dynargie International oraz paryskiej firmie Pilotis, jako konsultant-coach, trener.
Magdalena posiada wyższe wykształcenie humanistyczne – magister filologii romańskiej Uniwersytetu Warszawskiego, rozszerzone następnie podyplomowymi
studiami w dziedzinie biznesu – MBA w
Paryskiej Wyższej Szkole Handlowej (ESCP- Europe).

Magdalena jest również akredytowanym i regularnie superwizowanym we Francji coachem
francuskiej Szkoły coachingu „Transformance” - Vincent’a
Lenhardt’a (prekursora coachingu we Francji), oraz psychoterapeutą posiadającą dyplom
Paryskiej Szkoły Gestaltu (EPG).
Główni klienci, z którymi dotychczas współpracowała to min.: grupa Credit Agricole, AXA, Renault, Valéo, Alcatel-Lucent, George V, Ritz, Westin Hotel,
Trianon Palace), Laboratorium Boeringher, Janssen Cilag, grupa Promodès, Lactalis oraz l’Oréal International (Francja) i l’Oréal Polska, Chimirec,
Norauto, Bouygues Immobilier, Immochan, Auchan, EDF Polska, Logos, RD bud, Credit Agricole(Polska).
W ramach swojej działalności jako konsultant-coach, wierząc w kluczowe znaczenie rozwoju kapitału ludzkiego, Magdalena wspiera regularnie wysoką
kadrę menedżerską w procesie przemian związanych zarówno ze zmianami instytucjonalnymi, kulturowymi jak i tożsamościowymi: jak rozwinąć umiejętności
lidera, menedżera-coacha, czy po prostu skutecznego komunikatora w połączeniu z rozwojem osobistym?
Poprzez prace z ich zespołami przyczynia się do rozwijania inteligencji zbiorowej i tzw.”kooperacyjnej”– podstawowego czynnika sukcesu przedsiębiorstwa XXI wieku.
Narzędzia, jakie Magdalena wykorzystuje w swoich interwencjach, to Gestalt, Analiza Transakcyjna, Podejście Systemiczne, Coaching Somatyczny, Metoda Insights (certyfikat Insights Discovery).
To właśnie Gestalt – definiowany jako sztuka kontaktu uwzględniająca jednostkę w całej swej złożoności i wielowymiarowości, jest nieustannym źródłem inspiracji i
kształtowania się obecnej postawy i filozofii życiowej Magdaleny.